Los bericht bekijken
Oud 11 september 2021, 13:40   #16
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Welke bewijzen? Van tv-reportertjes, of van gefaalde dokters met een strafblad?
Welke tv-reportertjes en welke gefaalde dokters met strafblad?
Heb je ook namen of sla je weer maar onmachtig een slag in de lucht?

Er zijn wel bewijzen van tv-virologen die zelf hun leugens komen bekennen, oa van ranst die zelf kwam bekennen dat cijfers van coronadoden werden gemanipuleerd door andere doodsoorzaken zoals hartinfarcten en ouderdom als corona te tellen en verder alle bedriegers die zelfs dagelijks en openlijk hun eigen uitspraken verdraaien, tegenspreken en dus...manipuleren misschien?
Maar het zijn dus ergens onbekende tv-reportertjes en gefaalde dokters met een strafblad die zouden manipuleren?
Citaat:
Noem mij één viroloog die een concreet niet-weerlegbaar wetenschappelijk bewijs heeft gegeven dat corona een hoax is.
De hoax hoeft niet bewezen te worden, de pandemie moet bewezen worden.
Noem mij één wetenschapper die al een concreet niet-weerlegbaar wetenschappelijk bewijs heeft gegeven dat sars-cov2 de ziekteverwekker is van de ziekte corona waardoor de corona pandemie geen hoax zou zijn.
Zonder bewijs van corona is de hoax bewezen.
En dat bewijs van corona/pandemie is er helemaal en tot op heden NIET en dat bewijst dat dat hele corona circus een hoax is.
Dat zijn feiten waar je niet rond kunt spartelen.
Citaat:
Die bewijzen zijn allemaal gemanipuleerd. Een beetje zoals ik een beschimmeld stuk fruit zou opeten om te beijwzen dat anitbiotica vergif is.
Stop nu met jezelf belachelijk te maken. In het begin vond ik het nog grappig, maar nu is het gewoon irritant.
De idioot die feiten als bewijs blijft ontkennen, is degene die zich belachelijk maakt.
De idioot die onbekende reporters en onbekende dokters met een strafblad meent als bewijs te kunnen aanhalen, is degene die zich belachelijk maakt.
De idioot die meent dat een hoax nog zou bewezen moeten worden terwijl er al geen corona/pandemie is/kan bewezen worden, is degene die zich belachelijk maakt.
Gij zijt tenslotte degene die gelooft dat een beschimmeld stuk fruit opeten kan bewijzen dat antibiotica vergif is.
Dat is zelfs niet meer irritant maar beschamend achterlijk.
Citaat:
Nazipraktijken pff. Dat is gelijk een oorlog in Afghanistan gaan vergelijken met een kind dat heeft gehoord dat Sesamstraat niet meer wordt uitgezonden.
Wie zelfs al historische feiten ontkent, kan onmogelijk de verbanden zien met nazi-praktijken, daarvoor ontbreekt dan overduidelijk het nodige IQ.

Laatst gewijzigd door Oma : 11 september 2021 om 13:44.
Oma is offline   Met citaat antwoorden