Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Dus vragen we aan de politici om de nodige maatregelen te treffen via democratische wetgeving.
Om nu niet nogmaals in overdrijving te vallen en je niet verder te jennen:
- verplichte vaccinatie voor iedereen die maatschappelijk gesproken in nauw contact komt met "het publiek", dus onderwijzenden, hospitaal- en gezondheidswerkers, werknemers in bedrijven waar mensen fysiek in mekaars buurt zitten, brede horeca, brandweer, politie ...
|
Dit is een inbreuk op het zelfbeschikkingsrecht. Zeker aangezien het een experiment betreft. Je kan iemand niet verplichten tot een experiment, hoe graag jij dat ook zou willen. Mocht men toch verplichten tot een experiment, dan moet er ook duidelijk een contract mogelijk zijn waarbij de gevaccineerde eisen kan stellen in geval van schade. Ik wil daar dan 5 miljoen euro voor, maar het wordt moeilijk om de schade te definiëren en de staat zou nooit akkoord gaan.
Citaat:
invoering covic-pass zoals in Frankrijk, Italië enz.
|
Dan moet eerst blijken dat vaccinatie de oplossing is, en daar lijkt het helemaal niet op. Covid zal er nog jaren zijn. Ik vraag me af hoeveel van die experimentele spuiten jij nog bereid bent te gaan halen.
Citaat:
- niet gevaccineerden die gehospitaliseerd moeten worden, naar speciale afdelingen in ziekenhuizen, meerkost zelf te betalen natuurlijk.
...
|
Hier ben ik mee akkoord als ze worden opgenomen voor zware covid. Niet voor een nieuwe knie of iets dergelijks. Maar dit is wel waar jullie naartoe willen natuurlijk. Het is ordinaire chantage zonder wetenschappelijke basis