Los bericht bekijken
Oud 12 september 2021, 16:26   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik ken nu al persoonlijk 2 bevestigde gevallen van ernstige bijwerkingen door het vaccin, een meisje met half verlamd gezicht en een collega die 5 dagen ziekenhuis achter de kiezen heeft met een klonter in de longen. Beiden zijn nog niet genezen.
Dat is inderdaad eigenaardig. Ondertussen moet ik van wel enkele honderden mensen waarvan ik weet/denk dat ze gevaccineerd zijn, gehoord hebben of er een probleem was (de meeste mensen in mijn instituut bijvoorbeeld), en daar heb ik niks van opgevangen.

Ja, wel "niet goed" van het spuitje, vooral als het Moderna was. Maar blijvende dingen, niks gehoord. Mijn vrouw ook, tientallen collega's, niks gemerkt dat ernstig was. Mijn oudste zoon, de meeste studenten hebben zich laten vaccineren, zeker in zijn domein (doet geneeskunde). Ook niks gehoord dat erg was.

Trouwens, dat is min of meer dezelfde groep van mensen waar covid gevallen waren, en ook daar waren er niet veel "ernstig". Een paar mensen op reanimatie, maar veruit de meesten van snotvalling tot HEEL zware griep thuis, een paar collega's zelfs meerdere weken.

Ongeveer 10% van het personeel op mijn werkplek heeft het officieel gehad ; zo goed als iedereen is gevaccineerd.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden