Los bericht bekijken
Oud 12 september 2021, 18:06   #306
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik persoonlijk (akkoord, wie ben ik?, maar tevens wie ben jij?) vind dat je laten vaccineren een sociale plicht is. Een plicht. Verplicht dus.

Als je dat een te grote inperking van je vrijheid vindt, dan moet je, als je logisch wilt blijven, ook akkoord gaan dat een ziekenhuis, een arts, een verpleegster ... mag weigeren om een niet-gevaccineerde te verzorgen, tenzij bij spoed- of nood-geval.
Dat moet je aanvaarden dat niet-gevaccineerden slechts terecht kunnen bij zoekenhuizen, artsen, verpleegkundigen ... met het label "covid-anti-vaxx-vriendelijk".

Idem dito voor mijn werkplek, waar ik alle mogelijke preventieve maatregelen mag vragen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden