Los bericht bekijken
Oud 13 september 2021, 18:07   #620
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Collega forummers, wat denken jullie hier nu van? Moeten we niet stilaan iets doen. Of moderatie?… Vinden we dit normaal? Is dit aanvaardbaar?

Zou Patrick een moslim zijn, we zouden eisen dat de veiligheidsdiensten hem zouden “uitschakelen”…

Allé, dit is geen vrijblijvend geleuter meer he. Patrick wil echt overgaan tot de handeling mensen te doden en vraagt hulp.
You are WAY out of line.

Patrick heeft alle recht zijn visie hier gestalte te geven, net zoals iedereen.
Net zoals jij die visie volkomen abject en onaanvaardbaar mag vinden. Anderen vinden het een leuke spielerei, sommigen zullen het ernstig nemen, en nog anderen gaan er wat voort op broderen.

Waar haal je het recht om iemand te willen muilkorven omdat zijn mening niet strookt met wat voor jou 'aanvaardbaar' is ? En daarvoor oproepen te doen ?

Ik walg van extreem rechts, existentieel zelfs, ik walg dus van elke Vlaams Blokker en wil ze IRL zelfs geen hand geven. Maar nooit, onder geen enkel beding zou ik ooit oproepen of pleiten om hen het woord te willen ontnemen.

Waarom een andere standaard hanteren voor een ultra-libertariër, een anarcho-darwinist ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden