Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik ben gevaccineerd. In mijn familie is iedereen gevaccineerd. In mijn vriendenkring is de overgrote meerderheid gevaccineerd.
Ik heb wel enkele vrienden die niet gevaccineerd zijn, ik begrijp hun redenering niet maar ik zal ze natuurlijk niet laten vallen omdat ze niet zoals ik denken. Dit zou belachelijk zijn.
Maar ik geef wel toe dat ik hun redenering niet betreft.
Voor mij was het een evidentie gevaccineerd te zijn.
|
Dat is het ironische aan gans deze affaire. Behalve voor jongeren, is het voor iedereen lichtjes voordelig om gevaccineerd te zijn, tot sterk voordelig om gevaccineerd te zijn als ge bejaard zijt. Maar het is TEVENS IN UW VOORDEEL DAT DE ANDEREN NIET GEVACCINEERD ZIJN.
Inderdaad zijn mensen van een zekere leeftijd die zich niet vaccineren (en het nog niet gehad hebben) mensen die voor zichzelf een (lichtjes) foute redenering maken ; maar tevens zijn zij - misschien zonder het te beseffen - voordelig voor alle gevaccineerden. Zij "offeren zich op" als het ware, ook al beseffen ze het misschien niet. En het grappige is dat het zij zijn die daar voordeel aan hebben, de gevaccineerden, die die mensen scheef bekijken !
Dat is net zoals vorig jaar, toen mensen niet door hadden dat als hun buur een corona feestje gaf, dat in HUN voordeel was ! Omdat men aan die mensen zever wijsgemaakt had, namelijk dat die buur "verantwoordelijk zou zijn voor het onderhouden van de epidemie" terwijl die buur bijdroeg tot wat TOCH moest gebeuren: namelijk uitwoekeren.
En dat vindt zijn grond in EEN ENORME LEUGEN die sinds het begin verteld wordt over corona, namelijk dat natuurlijke immuniteit slecht of niet zou werken. Dat is iets dat zoals ivermectine sinds het begin door allerlei eufemismen door de medische top werd tegengehouden, tot de wetenschappelijke bewijzen zo huizenhoog zijn opgestapeld nu, dat men het EINDELIJK moet toegeven maar zonder alle redeneringen die daarop gebaseerd waren, en dus sinds het begin fout zijn, te duiden. Meer nog, met een ganse waslijst van nog meer sofismen om proberen die foute redeneringen te ontkoppelen van de wetenschappelijke evidentie die nu na anderhalf jaar liegen hierover, niet meer kan tegengehouden worden.
Er is een rode draad door gans dit gedoe: de natuur tegenwerken. NIET normaal doen. Zeggen dat de natuur de vijand is. Artificieel de zaak willen controleren. Stellen dat het ENKEL MAAR door interventie kan aangepakt worden.
De leugenpasjes zijn daar een voorbeeld van: vaccinatie 1 jaar geldig, natuurlijke immuniteit 6 maanden. Terwijl ondertussen iedereen weet dat natuurlijke immuniteit meer dan 1 jaar werkt, en vaccins 4 maanden.