Een typisch Rooie-topic zonder nuance en zelfs veel onwaarheden.
Ik meen bovendien dat alle beslissingen door de VR in overleg en consensus genomen worden ( Benjamin Dalle heeft dat gisteren nog in de Afspraak benadrukt) en ik meen dat ook de CD&V en O-VLD van die regeringen deel hebben uitgemaakt en dat tot voor Demir Leefmilieu en Omgeving in CD&V-handen was.
En laat nu Demir de eerste zijn die zaken op dat departement aanpakt. En dan krijgt ze dadelijk het etiket va groene taliban door de Rooie opgeplakt, terwijl hij vroegere mistoestanden in eerste instantie aanklaagt. Een typisch Rooie-topic dus met als kenmerken:
- de N-VA is de schuld van alles, zelfs als ze er niets of nauwelijks iets mee te maken hebben.
- ik ben tegen iets maar ik ben ook ertegen dat er iemand naar oplossingen zoekt of er iets aan poogt te veranderen
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
|
|