Los bericht bekijken
Oud 16 september 2021, 18:45   #196
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Volgens mij zal die uitbater mogen betalen voor een toestel dat uw code scant, maar heeft verder geen zicht op uw gegevens. Het toestel is eigendom van de overheid en staat via 5G supersnel in verbinding met een database van alweer diezelfde overheid. De uitbater zal enkel merken dat jij al dan niet binnen mag. De reden blijft ongekend. 't Kan zijn dat je nog een boete hebt openstaan, je belastingen niet correct zijn ingevuld, je door een rood licht wandelde of niet het meest recente spuitje hebt gekregen.. ik zie het nog zover komen dat mensen met ideëen die niet conform het regime zijn, de toegang zal worden geweigerd.

En allemaal voor ons eigen goed eh.. want als je wel binnen mag, ben je omringd met enkel goede, gezonde, gehoorzame brave burgers.. En wie wil dat nu niet.... eh..?
Net wat ik denk. Je vais adorer le noir moi aussi.

Maar ze proberen de zwarte economie ook in hun greep te krijgen, in het subforum economie hebben we daar een draad over.