Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Daar kan men zelfs aan twijfelen. Stel dat men alle onderhoud en dergelijke heeft weggelaten, en gepland heeft om "tot op de draad versleten" te eindigen in 2025. Als men nu gigantisch veel onderhoudswerk en dergelijke moet doen om terug "op norm" te zijn voor 2 jaartjes, is het niet gezegd dat dat netto winstgevend is.
Stel dat uw banden versleten zijn, ge een nieuwe uitlaat moet hebben, uw remschijven moeten vervangen worden, en dergelijke meer na 2025. Ge kunt het tot dan trekken door alles nog net door de vorige keuring te krijgen, en dan op sleet verder te gaan. Maar als gij nu tot 2027 moet doorgaan, gaat ge een waslijst aan reparaties krijgen. Gaan die 2 jaar nog rendabel zijn ? Mocht men zeggen, nog 10 jaar erbij, ja, dan wel. Maar voor 2 jaar ?
|
Zoals ik in andere draden ook al geschreven had. Dat is wat de uitbaters aan't doen zijn. Als oompje (r)overheid nu gaat zeiken dat ze langer moeten open blijven, dan gaat oompje (r)overheid die nieuwe uitlaat, remschijven en alle andere schade door achterstallig onderhoud mogen ophoesten. Is het nu voor 2 maand of 10 jaar, daar ligt de Franse overheid niet wakker van.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
Laatst gewijzigd door maddox : 16 september 2021 om 23:29.
|