Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Dat is goed mogelijk, maar dat maakt de fantasieen van generaals daarom niet "waar" he. Het is niet omdat de nazi's een oprechte diepgaande grondige totale afkeer hadden van Joden zoals jij voor Trump, dat alles wat zij beweerden van Joden juist was he. Da's hier hetzelfde.
|
Ik heb Trump 4 jaar lang + een paar maanden tijdens campagne op Twitter gevolgd en ik heb de woorden gehoord die hij uit zijn mond perste en ik heb zijn gedrag gezien tijdens publieke bijeenkomsten.
Ik weet alles wat ik moet weten. Mijn excuses aan de oranje naaktslakken voor de vergelijking met een lagere levensvorm.
Die generaal heeft terecht vastgesteld dat er een KANS op escallatie was, zoals Dijkwachters bij storm kunnen stellen dat er een KANS op dijkbreuk is.
Het zou misdadig verzuim zijn om niet preventief de dijk te versterken en om mogelijke acties van trump tegen China al in te dammen voor ze plaatsvinden, want dan is het natuurlijk te laat.
Als men iets doet, moet het preventief gebeuren en preventieve actie, daar kan je toch niks op tegen hebben?