Los bericht bekijken
Oud 21 september 2021, 21:02   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben niet universitair geschoold zoals jij, Bruno. Maar als iemand een haatdraad aan een andere draad wil linken trek ik daar logische conclusies uit.
Als ik DEZE haatdraad alleen in "Vivaldi is geen kibbelkabinet" had gepost had jij je er niet aan hoeven te ergeren want die draad mijden ALLE belgicisten als de pest. Ik hoef niet te gissen waarom. Ik wéét waarom.

De Standaard, die berichtte dat Vivaldi schuurt en kraakt, is dus een haatgazet.
Bereid je er maar beter op voor dat degenen die tot de plotse omslag van de liberalen voor paars-geel gingen nog één en ander te wachten staat tot aan de volgende verkiezingen. En de Grote Leider kan niet de zwarte piet worden toegeschoven als Vivaldi grandioos de mist in gaat.

Je weet evengoed als ik dat de kans klein is dat het Vivaldi-orkest de Belgische Titanic zal kunnen redden. Ik heb dat orkest nog niet anders dan vals horen spelen. De dirigent mag dan populair zijn volgens de peilingen, zijn orkest heeft hij, om méér dan één reden, niet in de hand.