Los bericht bekijken
Oud 21 september 2021, 21:44   #48
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ga daar geen seconde over twijfelen als ik een uitnodiging krijg. Ook al omdat ik pragmatisch ben.

Trouwens werd er ook nogal smalend gedaan op dit forum toen men aan de vaccinaties begon, men zou nooit de 50% bereiken en er werd gelachen met de eerste zoekende aanpak om mensen te vaccineren. Blijkt dat België nu in de top staat.
Volgens het nieuws deze avond zit men bij de + 12 jarigen nu all rond de 80%. Die gasten willen natuurlijk plezier maken zoals voorheen en aan alles en nog wat deelnemen. Die zijn nog meer pragmatischer dan ik.
Bij elke gezond denkende mens is er een combinatie van voordeel in herwonnen vrijheid en minder risico in de IC te belanden.
In belgië zitten dan meer masochistische idioten dan in de rest van de wereld.

En waar haalt het 'nieuws' deze cijfers vandaan? Uit hun duim?
80% van de +12-jarigen gevaccineerd? Dan toch geen middelbare scholieren, daar zijn de minderheid van de gevaccineerde kinderen reeds het mikpunt van spot, zij worden al toekomstige zombies genoemd.

De gezond denkende mens is ook gezond van lijf en leden en dus ongevaccineerd.
Het zijn gevaccineerden die herbesmet en zwaar ziek op de IC belanden - ze hebben je liggen gehad door je het mindere risico door vaccinatie wijs te maken, je loopt nu zelfs dubbel risico om zwaar ziek op de IC te kunnen belanden: én door een herbesmetting én door bijwerkingen van je vaccinatie.
Tot zover dan de contradictie van een gevaccineerd, gezond denkend mens.

Herwonnen vrijheid? Jij hebt door je vaccinatie niks herwonnen, dat was immers om te beginnen al democratische vrijheid waar je RECHT op hebt en dat ze je wettelijk gezien niet eens hadden mogen afpakken.
Gij bedankt een kidnapper na je ontvoering zeker ook nog voor je 'herwonnen vrijheid'?