Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ja dat zou je inderdaad kunnen zeggen.
Langs de andere kant, hadden ze wel voor hem moeten zorgen aangezien hij toch min of meer onder hun "controle" stond.
Verder mag je toch ook verwachten van "studenten" dat enorm veel vocht toedienen kan leiden tot de dood. Dat iemand zat en onder vocht / kots, weet ik wat nog allemaal buiten laten zitten ook kan leiden tot onderkoeling en dus de dood. (het hoeft daarvoor niet te vriezen)
Nu gaat het over een paar lulletjes waar papa wel een advocaat voor zal betalen die het wel gaat regelen. Klootzakken zoals Mary zelf die in ruil voor een zak geld smeerlappen allerhande uit de wind proberen te zetten.
|
Je zal me nergens kunnen zien schrijven dat ik studentendopen een warm hart toedraag. Ik vind het walgelijke smeerlapperij. Maar wie daar wenst aan deel te nemen doet dat uit eigen beweging.
Behalve nalatigheid en het niet verlenen van hulp aan iemand in nood, ze waren waarschijnlijk ook zat gezopen, kan je ze weinig verwijten.
Zouden we echter mogen stellen dat, indien het een witte was geweest, dit fait divers niet zo een aandacht had gekregen?