Los bericht bekijken
Oud 23 september 2021, 09:16   #8
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoeveel brommertjes zie je nog rijden? De dagen dat er een paar dozijn per dag door de straat schetterden hier, al dan niet creatief opgedreven, zijn al een paar jaar achter de rug. Als je nu over Vietnam ofzo zou spreken, ja daar rijden de brommertjes, 2 takt of nog erger, nog zo dik als vlooien op een oostelijk Westaarsneukistaanse straathond.

Zoals in de beginpost aangegeven, 2 takt voertuigen mogen al sinds 2016 niet meer verkocht worden in Europa, en de 4 takt brommers waren in 1 keer een kwart of meer duurder, en veel minder plezant om zelf aan te knutselen.

Zelfs de pizzalevering gebeuren meer en meer met elektrische 2wielers, scooter of fiets.

Irritant detail, elektrische brommers zijn goedkoper dan een speedelec....
Ik vind het artikel niet meer terug maar mijn gevoel dat er terug meer brommertjes rondrijden sinds corona werd daarin bevestigd. Vroeger kwam ik hooguit een enkele keer per week een brommertje tegen. Tegenwoordig meerdere per dag. En nog geen vijf daarvan elektrisch dit jaar en we zijn eind september. De brommertjes hoeven daarenboven geen 2tact te zijn om brandstofresten in je gezicht te blazen en je te vergiftigen. Een mens zou zijn revolver uit zijn holster moeten mogen halen en de moordenaar uit zelfverdediging neerleggen.

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden