Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky
2!
Ik wordt schijteziek van dat sort argumentatie. Het is ongenuanceerd en laat geen ruimte voor discussie. Je zou eens moeten weten hoeveel zaken toch wel hier of daar eigenschappen hebben die het nazisme of het fascisme hadden.
Sebiet gaan ze hier argumenteren dat de coronapas de jodenster van weleer is. Een verplichte neus-swap vergelijken met de jodenvervolging is eigenlijk ronduit walgelijk. Het relativeert die vervolging en in die zin zou je het negationisme kunnen noemen. Maar dat doe ik niet, ik verlaag me niet tot dat niveau. Het is gewoon een naieve drang van mensen om labels te moeten plakken op dat wat ze niet (willen) begrijpen.
|
Ik word hilarisch van contradicties door zelfverklaarde intelligenten, die niet eens foutloos kunnen schrijven, maar wel eerst beweren
dat er zeker overeenkomsten zijn met het nazisme om dan zelf niet in staat te zijn om de overeenkomst te kunnen maken tussen de coronapas en de Davidster van weleer.
Misschien hebben zulke pipo's weer meer uitleg nodig om die vergelijking te kunnen begrijpen?
- De Joden werden gediscrimineerd en uitgesloten door verplicht de davidster te moeten dragen.
- Ongevaccineerden worden nu ook gediscrimineerd en uitgesloten door de verplichte coronapas.
Is het zo een beetje duidelijker of zijn er nog meer tekeningskes nodig?
En de verplichting voor een nutteloze, onbetrouwbare maar lucratieve pcr-test behoort ook tot nazi praktijken.
Deze terechte vergelijkingen hebben helemaal NIKS te maken met de wettelijk strafbare ontkenning van de jodenvervolging/holocaust.
Er mogen vergelijkingen gemaakt worden met historische FEITEN.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky
Ik wordt schijteziek van dat sort argumentatie. Het is ongenuanceerd en laat geen ruimte voor discussie.
|
Intussen doet ie het zelf...