Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Wat een belachelijke zever je nu weer uitkraamt is echt niet te schatten. Jij bent duidelijk nog nooit in een concentratiekamp geweest. Je zou beter zwijgen en wachten om commentaar te geven tot je daar ooit geweest bent. Na mijn bezoek aan Auschwitz was ik volledig van mijn melk en ik ben normaal gezien niet meteen gekend als een gevoelige jongen.
|
Idem voor de Dossinkazerne. Was maar bleekjes toen ik daar buitenkwam en had het gevoel te moeten overgeven. Daarom is het schandalig dat de opengrenzenkliek vindt dat iedereen die tegen het opengrenzenbeleid is daar moet naar toe gestuurd worden. Ik zie ze geen Indianen of Aboriginals daarnaar toe sturen met de boodschap: kijk dat is wat je zou gedaan hebben als je kon omdat je er tegen bent dat andere mensen zich massaal in jouw leefgebied kwamen vestigen.
De joden pleegden geen aanslagen en leefden niet van de sociale zekerheid. Er was oorlog geweest, zware economische depressie en de democratie stond nog maar in haar kinderschoenen. Als het VB mee regeert halen ze de volgende verkiezingen waarschijnlijk geen stemmen meer want er is amper iets dat ze kunnen doen, getuige al die landen waar 'extreem rechts' al meeregeerde. Er kan wel iets gedaan worden cfr Denemarken maar de boel terugdraaien laat staan de ovens opstarten dat kan en wil niemand. De grenzen moeten gewoon toe voor gelukszoekers. Het is totaal ondemocratisch hoe 'links' alle oppositie nekt. Het zijn zij die beter eens diep moeten gaan nadenken in de Dossinkazerne.