Los bericht bekijken
Oud 24 september 2021, 12:49   #4
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Met de recente gelegaliseerde chantage door onze overheid, vraag ik me af hoe lang ik nog beroep kan doen op vrije wil. Straks worden niet gevaccineerden overal buitengesloten. Elio Di Rupo ontkent zelfs niet dat dit niks met volksgezondheid te maken heeft.

Ik geloof ook niet dat het legaal is om niet - gevaccineerden zodanig buiten te sluiten, maar als de machtshebbers iets willen kan alles blijkbaar.

Kan ik voor vaccinatie met succes een aansprakelijkheidsclausule laten opstellen ivm schade? De lijst met schade waar ik geld voor wil zien, zal gebaseerd zijn op recente wetenschappelijke artikels. Ik wil dan 5 miljoen euro. Bijvoorbeeld als blijkt dat mijn TNF alfa cellen niet meer werken, waardoor mijn lichaamseigen immuunsysteem permanent wordt aangetast.

Uiteraard zal de persoon die mij onder dwang inent niet willen tekenen. De persoon heeft ook niet de middelen om de schade te vergoeden.
Zolang de grondwet bestaat, kun je beroep blijven doen op je recht op zelfbeschikking, je vrije wil als soeverein mens.
Dat is ook de reden dat de politiek nooit vaccinatie zal kunnen verplichten en dat weten ze want daardoor moeten ze hun toevlucht nemen tot allerlei listen en lagen om met blufpoker door angst voor uitsluitingen en discriminatie zoveel mogelijk mensen te overtuigen om zich vrijwillig te laten vaccineren.
Ordinaire intimidatie is dat om mensen te dwingen tot vrijwillige vaccinatie want ze hebben wettelijk geen poot om op te staan.

Discriminatie door uitsluiting heeft de politiek zelf strafbaar gesteld...ze overtreden dus hun eigen wetten en zijn zelf strafbaar als ze ongevaccineerden zouden gaan uitsluiten...dat zal dus ook niet gaan gebeuren.

Ten alle prijze moet vaccinatie vrijwillig blijven zodat elk risico op eventuele vaccinatieschade de eigen schuld van de gevaccineerde is en blijft.

Als de overheid vaccinatie of gelijk welke medische handeling zou verplichten, dan zijn ze ook automatisch aansprakelijk voor de gevolgen van die verplichting maar dan zouden ze ook nog de voorwaarde kunnen stellen dat er een verband moet bewezen worden tussen de vaccinatie en de gezondheidsschade om zo hun aansprakelijkheid en eventuele schadeclaim nog te kunnen ontlopen.

Maar ze kunnen en zullen nooit vaccinatie, dat een medische handeling is, juridisch/wettelijk verplichten wegens inbreuk op de grondwet, onze soevereiniteit/zelfbeschikking (én ook nog mensenrechten) en omdat verplichting ook aansprakelijkheid voor gevolgen impliceert.
Als de overheid iets verplicht dan draagt de overheid ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen door de verplichting.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Kan ik met succes iemand aansprakelijk stellen? Zo ja wie, op welke manier en voor hoeveel geld?
Je kunt bij elke overeenkomst een aansprakelijkheidsclausule laten opnemen maar voor vaccinatie zal niemand die overeenkomst ondertekenen, niet de overheid, niet de farmaceut en zeker niet degene die de spuit zet...ook een arts niet want hij schendt al zijn eed van Hippocrates door jou te vaccineren zonder kennis over mogelijke gezondheidsschade, zeker voor mRNA vaccins waarvan nog niks bekend is.

Maar aansprakelijkheid bij verplichte vaccinatie is dan ook niet aan de orde omdat vaccinatie wettelijk nooit kan/mag/zal verplicht worden.
Het is dus voorbarig om het over schadevergoeding door aansprakelijkheid bij verplichte vaccinatie te hebben want dat zal niet gebeuren.

De mogelijkheid is er natuurlijk dat ze nu al angels verborgen hebben in het doolhof van bestaande wetgeving door oa wetswijzigingen (die dan toch niet gelden wegens onwettig) door de nepmaatregelen of door vage, breed interpreteerbare omschrijvingen in de pandemiewet om toch in de toekomst te pogen de bevolking de indruk te geven van een verplichting tot vaccinatie bij een eventuele virus uitbraak, dat zelfs maar een verkoudheid zou kunnen zijn.
Maar zelfs dan zou ons recht op zelfbeschikking in de grondwet blijven gelden.

Ze mogen nog 100 pandemiewetten maken, tegenstrijdig met de grondwet en het recht op zelfbeschikking, nooit zullen ze zeggenschap krijgen over de lichamelijke integriteit, het beslissingsrecht van de soevereine burgers over hun eigen lichaam!