Los bericht bekijken
Oud 24 september 2021, 13:05   #5
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Met de recente gelegaliseerde chantage door onze overheid, vraag ik me af hoe lang ik nog beroep kan doen op vrije wil. Straks worden niet gevaccineerden overal buitengesloten. Elio Di Rupo ontkent zelfs niet dat dit niks met volksgezondheid te maken heeft.

Ik geloof ook niet dat het legaal is om niet - gevaccineerden zodanig buiten te sluiten, maar als de machtshebbers iets willen kan alles blijkbaar.

Kan ik voor vaccinatie met succes een aansprakelijkheidsclausule laten opstellen ivm schade? De lijst met schade waar ik geld voor wil zien, zal gebaseerd zijn op recente wetenschappelijke artikels. Ik wil dan 5 miljoen euro. Bijvoorbeeld als blijkt dat mijn TNF alfa cellen niet meer werken, waardoor mijn lichaamseigen immuunsysteem permanent wordt aangetast.

Uiteraard zal de persoon die mij onder dwang inent niet willen tekenen. De persoon heeft ook niet de middelen om de schade te vergoeden.

Kan ik met succes iemand aansprakelijk stellen? Zo ja wie, op welke manier en voor hoeveel geld?
Voorlopig, en met de nadruk op voorlopig, ben je hier als niet gevaccineerde nergens van uitgesloten. Desnoods laat je een test afnemen, en ja dat kost een beetje geld.
Aansprakelijkheid. Neen, ik denk dat je geen poot hebt om op te staan, temeer door de vrijwilligheid van de vaccinatie. Let op het woord vrijwilligheid, en iedereen krijgt de kans.

Laatst gewijzigd door Rudy : 24 september 2021 om 13:06.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden