Los bericht bekijken
Oud 24 september 2021, 14:09   #7
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht

Als de overheid vaccinatie of gelijk welke medische handeling zou verplichten, dan zijn ze ook automatisch aansprakelijk voor de gevolgen van die verplichting maar dan zouden ze ook nog de voorwaarde kunnen stellen dat er een verband moet bewezen worden tussen de vaccinatie en de gezondheidsschade om zo hun aansprakelijkheid en eventuele schadeclaim nog te kunnen ontlopen.
Ik ken nu een stuk of 10 mensen die direct na hun vaccinatie schade hebben ondervonden. Bij enkelen echt permanente schade, zoals een huidziekte die volledig escaleert. Enkele dagen na de vaccinatie begonnen, maar het ziekenhuis ontkent steeds elk verband. En zo gaat het wereldwijd.

Ik weet heel goed dat deze campagne niet over gezondheid gaat, maar over totale controle via die QR code. Ik geef je ook nu al op een briefje dat er straks hele andere gegevens over ons verzameld en gebruikt worden via die code, de voorbode van een totalitair regime.

Natuurlijk is het niet leuk om een complotgek genoemd te worden, maar binnen 10 jaar zal iedereen me gelijk moeten geven. Ik ben bereid om te verhuizen omdat ik de agenda ken. Alleen moet ik mijn naasten nog zien te overtuigen om hierin mee te gaan.