Discussie: Wokeness
Los bericht bekijken
Oud 25 september 2021, 13:37   #770
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, bodies with vaginas zijn enerzijds vrouwen, en anderzijds transseksuelen in wiens lichaam men een gat heeft gemaakt en hun lul heeft afgehakt. Maar dat laatste zijn geen vrouwen. Dat is een nieuw geslacht.

Dat nieuwe geslacht, samen met vrouwen, vormt de groep van bodies with vaginas.

Op dezelfde manier heb je bodies with a penis. Dat zijn enerzijds mannen, en anderzijds transseksuelen waar men een gat heeft dichtgenaaid en een clitoris heeft uitgelebberd tot de grootte van een doorsnee lul. Dat laatste is een nieuw geslacht. Mannen samen met dat nieuwe geslacht vormen de groep van bodies with dicks.

Nu, voorlopig hebben we het enkel over single transseksuelen, die maar 1 overtocht hebben gemaakt. Binnenkort kunnen we misschien pendelaars vinden ook, die het ene jaar een lul, en het andere jaar een vagina hebben, of toch iets dat daar moet voor doorgaan.

Waarschijnlijk gaan we ook multifunctionelen hebben, die zowel een lul als een vagina hebben, en ook misschien dysfunctionelen, die niks van beide hebben. En wie weet vinden we binnenkort een derde soort 'geslachtsorgaan' uit, dat noch lul, noch vagina is, noch iets dat daarop gelijkt. Men is nog maar aan het begin van de seksuele vindingrijkheid he. Ik vraag mij af of men geen organen kan hebben die niet binair werken, maar tripartite of zo, waar er 3 verschillende soorten "koppelingen" zijn, en men met 3 verschillende partners moet zijn om een juiste kopulatie mee te doen. En zo voort.
Lol Patrick. Ge zoudt nog geen slechte standup comedian zijn.

Voor mij blijft een "trans vrouw" een 'man' ondertussen. Ik denk dat ik het gros van de wereldbevolking achter me heb staan hierbij. Het is een vrij universeel gegeven dat men hier poogt te ondermijnen.
Bach is offline   Met citaat antwoorden