Los bericht bekijken
Oud 27 september 2021, 13:15   #1822
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.674
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Iedereen zijn tekortkomingen zeker .

Wat kan je van uzelf schrijven , , dat je geen educatie hebt en uwe lul geen meester zijt ?

in ieder geval als ik uw privé berichten las, was het me duidelijk , dat uw verstand in uwe lul zit en dat er een onweerstaanbare drang is in U heerst om uwe lul in de stront te steken .

MOOI uzelf als model naar voor te schuiven , en boven de andere mensen te verheven .

Ik kan U verzekeren , als je ooit naar mij uw vieze poten moest uitsteken , dat voor de rest van Uw leven zal moeten verder doen zonder ballen hoor .


Dit is Uw post en iedereen mag het weten .

Hoi!

Ik werd door enkele medeforummers gevraagd om u te contacteren. Zij hebben mij gezegd dat u nogal verlegen bent, maar eens anale seks bij jou wilt proberen. En dat dit discreet moet worden gehouden. Ik heb vrij veel ervaring (ook met vibrators), kan ik je helpen?


MVG

Joren


hah haha hhaa lachen zeg oud uit 2012 maar nog aktueel ok


miaauw miaauw namastiaauw Klarekijk;6159767]

Ik gebruik al zeker 20 jaar vibrators en dildo's en buttplugs, maar nu geloof ik dat het voor mijzelf niets te maken heeft met HOMOFIEL zijn omdat ik vanuit mijn natuurlijke geboorte GEEN HOMOFIEL ben, maar gewoon HEterofiel geboren ben. Ik wil alles goed documenteren over mijzelf, omdat alle Data files en downloads uit mijn Ectoplastische kernen van vitaal belang kunnen zijn voor de progressie van de superieure Blank Arisch Nederlandse wetenschap. Vooral mijn ruim 13.000 pagina's in archief van mijn facebook data van de afgelopen tien jaar is heel nuttig voor wetenschappers en onderzoekers omdat minstens 3000 pagina's allemaal depressieve zelfmoord teksten zijn.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden