Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
[size=2]Weer eens Klinklare Blok-nonsens.
Voor de zoveelste maal
"Hoe had een kartel N-VA/VB de kieskring kunnen splitsen.
Zijn de Blokkers hier op het forum dan zo'n simpele jongens.
Geef nu eindelijk eens een antwoord op deze vraag
i.p.v. onzin uit te kramen.[/size]
|
De enige mogelijkheid om BHV te splitsen, en daarna Belgiekske te splitsen is :
De groep Vlaams Nationalisten die zegt : "zo kan het niet verder", moet en zal sterker worden :
Vl-B/NVA = vb al plus 30%
Door een onwrikbaar standpunt in te nemen en uw programma trouw te blijven, zal je achterban steeds groter worden.
Het dagelijks falend Belgisch bestuur doet steeds meer mensen de stap zetten.
Tot op het ogenblik dat je 'incontournable' wordt.
(zie evolutie VB in Antwerpen)
Dan stap je pas in een Vlaamse regering als je eisenpakket waar kan gemaakt worden. Zoniet geen Vlaamse regering, geen besturing van het land.
De dom zal dan letterlijk en figuurlijk ontploffen.
En nu klinkbare NVA - nonsens :
met het triestig gevolg van Egmont voor de ogen, gaat het kleine NVA partijtje toch zijn karretje aanhangen bij de Belgicistische CD&V
Hun op de borst kloppen hoe stoer ze wel zijn betr. Vlaamse eisen, en ondertussen kan iedereen de processie van Echernach volgen inzake BHV
TOCH, gaf ik hun destijds nog het voordeel van de twijfel.
"Geen Vlaamse regering zonder spiltsing BHV" aldus Boer Swa
En waar staan we???
DAT IS PAS KLINKBARE NVA NONSENS.
Denk jij nu werkelijk dat je met je 4% weegt op Belgische besluitvorming, ach ze lachen U uit.
De CD&V heeft wel (misschien) de sleutel in de hand : maar zijn die Vlaams genoeg om héél binnenkort de handdoek te gooien. Mijn twijfels.
Ondertussen maakt de NVA een karikatuur van de Vlaamse eisen. Met gevolg
dat de Walen weer hun gelijk gaan krijgen.
Want, neem het van mij aan, indien BHV toch gesplitst zal worden zal de prijs die ervoor betaald wordt, zo enorm hoog zijn, dat we er misschien nog slechter voor staan dan voor de splitsing.
Waneer gooit Van Rompuy, De Wever en consoorten GVD nu eindelijk de handdoek in de ring. Of zijn het nog altijd dezelfde tjeven van vroeger.
De vraag stellen is ze beantwoorden zeker.
Clemens, wat betaalt zo ne post bij de NVA
Bent U buiten de PR ook nog voor iets anders verantwoordelijk??