Discussie: Aan alle politici
Los bericht bekijken
Oud 28 september 2021, 10:37   #9
Knuts
Provinciaal Gedeputeerde
 
Knuts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Locatie: coke-hoofdstad van Europa
Berichten: 884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Beste politici,
Zoals het u wellicht opviel, geloof ik in geen enkele vorm van politiek meer. Doe geen moeite mij van het tegendeel te overtuigen, u zal daar alleen maar een averechts effect mee bereiken. U wierp reeds de teerling en hebt uw beleid gekozen. BAAL. Not to act is to act, not to speak is to speak. Alle politici zwijgen vermoord over olifanten in de kamer en schikken zich politiek correct wegens eigen hachje omdat ze hun looninkomst niet willen verliezen. Nochtans, als voldoende partijen verenigd zouden staan bij misdaden tegen de mensheid, zaten er nu geen kinderen achter prikkeldraad. Maar jullie, politici, houden de schijn hoog met propagandamiddelen en verrijken jullie zelf met misdaden tegen de mensheid. Het is een lopende draad doorheen de hele menselijke geschiedenis. Niet dat politici dit altijd rechtstreeks doen, maar ze tolereren wel anderen die dat doen omdat ze voor inkomsten zorgen en aldus goedkope welvaart brengen. Niet enkel het kiesvee wordt gemassavormd, ook politici worden gemassavormd door grootmachten. Grootmachten die economisch meer gewicht in de weegschaal hebben om autoriteit via politici te handhaven. Zij verschijnen nooit in the picture maar organiseren meetings achter gesloten deuren. Benoem 1 agendapunt van deze en je bent er aan voor de moeite. Dan word je weg gezet als marginale complotdenker, nochtans heeft de tijd meermaals bewezen dat er een complot lopende is op wereldschaal. Jullie, politici, weten dit en willen de gehele bevolking aan die wereldgeest onderwerpen. Dat jullie dat niet via een eerlijk debat kunnen bereiken, censuur moeten handhaven, via stigmatisatie werken en zelfs mensen vervolgen omdat ze een beetje vrijvochten zijn; belooft geen goede en zorgzame intentie. Deze generatie politici (van alle partijen) staan bloot te blinken als fascist en dat zeg ik zeer afgewogen. Het feit dat burgers een sms moeten sturen omdat u als politiek geen behandeling van een zeldzame spierziekte wilt terugbetalen, bewijst eens te meer dat solidariteit een selectief en hol begrip voor de politiek is. Gebruik dit dan ook niet om kinderen in vaccinatie te terroriseren. U geeft geen hol om het kind behalve dan voor de stamcellen. Wij, burgers, stuurden wel massaal een sms en Pia kon haar spuitje ophalen tegen een zeldzame spierziekte. Andere kinderen zijn helaas niet zo gelukkig. Waar is uw solidariteitsgevoel met hen?

Waar is de rechtvaardigheid naartoe als men de waarheid censureert en leugenaars in constante herhaling vertoont in de media? Waar is de solidariteit naartoe met mensen die oprecht bezorgd zijn maar worden kapot verdeeld door een "premier" die verdeling op grote schaal in dit land zaait met zijn stigmatiserende uitspraken?

Mogen velen bidden voor politici die tot inkeer komen en bewust worden van hun misdaden.
Een vernieuwend genre epistel, zowaar.

De "Ik ben geen racist, maar ..." of "Ik ben geen antisemiet, maar ..." rants zijn wat afgezaagd.
Nu krijgen we "Ik ben geen complotdenker, maar ..."

Het Complot zelf is spijtig genoeg niet vernieuwend. "Zij verschijnen nooit in the picture maar organiseren meetings achter gesloten deuren" horen we al eeuwen. Tijd dat "zij" eens echt succes boeken!
Knuts is offline   Met citaat antwoorden