Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
In de recente berichtgevong mis ik een beetje,ten eerste hoe recent die data omtrent de "Belgen" die er in betrokken zijn wel is,en ten tweede dus inderdaad of dat voor onze landgenoten feitelijk al lang niet allemaal geregulariseerd is met de fiscus.Het is NIET verboden tegoeden te hebben in gelijk welk van die vroegere "belastingsparadijzen" hé,u doet maar.....Het is alleen allemaal taxeerbaar......
Als er echter nog IDIOTEN zijn die echt dachten dat dit geheim blijft,nu zowel overheden als onderzoeksjournalisten de zware middelen inzetten om zoiets op te sporen.....tsja.....
|
Nie swaanse. U gelden stiekem parkeren in een belastingparadijs betekent dat de Staat vele miljoenen belastinggeld
minder ontvangt per jaar. We hebben dat geld nochtans flink nodig, zeker sinds Corona.
En dus mensen zoals Fernand Huts en de familie Solvay zijn fraudeurs. Zelfs de zoon van Luc Van den Brande, doet mee aan dit vals spel en het bedriegen van de Staat. Ik ben benieuwd welke Belgen nog meegedaan hebben aan die diefstal.
Goed aanpakken die mensen. Het moet gedaan zijn met dat soort praktijken. Maar deze regering zal het alweer laten liggen ,vrees ik. Net als Van Overtveldt van de NVA indertijd die ook de andere kant opkeek.