Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Tesla betaalde de 1,4 miljard lening voor de bouw van Giga Shanghai in 16 maanden terug in plaats van in 60 maanden.
|
Dergelijke "asap" terugbetalingen zouden geheel conform zijn met hoe "de baas" kijkt naar "geld"...
Namelijk niet zozeer als "verbruiksartikel" (wat ik vroeger over hem dacht)maar als "ingehuurd gereedschap"..
Indien niet meer nodig gaat het "gereedschap" met enige spoed terug naar de ontlener...
Aldus kan de ontlener weinig macht ontlenen aan zijn positie...
Het probleem "Hoe mijn beursaandeelhouders buiten kegelen" is ondertussen tijdelijk moeten opgelost worden door hen geen reden tot klagen meer te geven.Maar ik ben zeker dat moest Elon een manier vinden hij dat ganse beursgedoe van Tesla ogenblikkelijk zou uitkopen en vervolgens vernietigen.
Die kltz*kken van "aktieve aandeelhouders" ,die hem enkele jaren geleden bijna uit zijn eigen firma dreigden te duwen toen het moeilijk was,hangen daar nog altijd rond natuurlijk.Moddervet en stinkend rijk zonder ook maar één enkele verdienste terwijl hij al meer dan een decennium zijn kl*ten afdraait voor de firma