Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2021, 14:32   #1
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard Afkeer van Vlaams erfgoed - N-VA minister breekt Vlaams erfgoed af

Diependaele, hij toont de wereld een onbetrouwbare arrogante tronie, schijt op Vlaanderen en op het Vlaamse erfgoed.
Wat een kaakslag moeten de Vlamingen nu weer incasseren van deze totaal ongeschikte N-VA er.
https://www.hln.be/binnenland/erfgoe...g-op~acbfc9f4/
Een schoorsteen van een steenbakkerij laten afbreken. Het snijdt door mijn hart van een keramisch ingenieur. Het nijverheidserfgoed dat Vlaanderen zijn specifiek uitzicht gaf. Dit alleen al zou de massale vraag voor het aftreden van zo’n onbenul minister moeten uitlokken. Het is een kaakslag voor deze vele arbeiders die in de steenbakkerijen Vlaanderen vorm gaven en geven
Ook het opgeven van de enige resterende kraan in Temse van de ooit zo florerende en wereldniveau halende Vlaamse scheepsbouw is een kaakslag voor de vele nog levende arbeiders van de ooit als Vlaams boegbeeld bekend staande Boelwerf.
Ook het opgeven van de twee andete beschermde monumenten is een uiting va, het totaal misprijzen voor het Vlaamse erfgoed en een (voor mijn niet verwonderlijke) N-VA capitulatie voor het grootgeld.

Ik kots van een politicus met zo’n haat voor zijn eigen afkomst en voor het erfgoed waar de kleine werkende Vlaming het beste van zijn leven voor gegeven heeft.

De N-VA toont weer dat ze op de kleine Vlaming zijn kop kakt. Dank u Diependaele voor de kaakslag. Met Diependaele gaat Vlaanderen het diepe dal in.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 10 oktober 2021 om 14:38.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden