Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Wartaal? Wat begrijp je niet?
Dat je op je tijd doodgaat of dat je je eigen dood bespoedigt en vroegtijdig kan sterven door je beslissing na een kansberekening te maken waardoor je dan kunt overlijden aan de gevolgen van vaccinatie?
En wat mogen de voordelen zijn van vaccinatie?
Dat je nu al een derde prik moet halen om beschermd te kunnen zijn want de vorige 2 prikken werken maar beperkend om je te beschermen tegen onheil door het coronavirus? En je kunt ook nog eens last krijgen van schadelijke vaccin bijwerkingen.
Wel, dan heb je vast ook al een kansberekening gemaakt, gebaseerd op de cijfers over vaccinatiedoden en niet-herstelde vaccinatie slachtoffers, om je kans te berekenen en te verlagen om te overlijden of geen schade door vaccinatie op te lopen?
Of niet? Is dat niet de moeite om ook te overwegen?
Je bent bang voor het coronavirus om dood te gaan maar niet om dood te gaan door bijwerkingen van vaccins tegen dat virus?
Daarvoor maak je dan geen kansberekening om je onheil te verlagen?
Waarom niet?
|
Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf?
Ik ben absoluut niet bnag om te sterven van het coronavirus, net omdat mijn kans op sterfte ongelooflijk klein is (1/250.000).
Mijn kans om te sterven door het nemen van het vaccin is natuurlijk nog kleiner.