Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het Belgische koningshuis en de Belgische staat zijn inderdaad de grote schuldigen. Daar kom jij met je leugenachtige lulkoek niet onderuit. Maar dat is bij jou duidelijk nog niet doorgedrongen.
Wat er met de Belgische wezen en buitenechtelijke kinderen gebeurde is schandalig. Zoals er wel meer schandalig is waar de koninklijke familie, de Katholieke kerk én vadertje staat in betrokken waren.
Dat verandert niets aan het feit dat de metissen werden weggehaald wegens hun huidskleur. Er was duidelijk een blanke vader in het spel. Eentje die niet bekend wilde of mocht worden. Die kinderen werden dus uit racistische motieven weggehaald. En neen, IK prijs die kinderen daar niet gelukkig voor.
|
Ik prijs je onwetendheid en gebrek aan kennis over Afrika.
Een continent waar mensen vermoord worden omdat ze toevallig van een andere stam afkomstig zijn.
Een continent waar mensen vermoord worden omdat ze toevallig een andere huidskleur hebben
Citaat:
Jij hebt nooit van Julienne Mpemba gehoord, zeker? Een Belgisch-Congolese juriste uit Namen die ooit bij de verkiezingen op een lijst stond voor de PS?
https://www.demorgen.be/nieuws/belgi...ongo~b939549f/
Ik wel. IK heb dat op dit forum aangekaart.
Rarara, wie reageerde er op?
|
Ik heb inderdaad al van Mpemba, de politicus gehoord.
En zoals je schrijft een Belg met Congolese roots.
Citaat:
De praktijken die vijf bejaarde vrouwen aanklagen gingen dus gewoon door. Met dit verschil dat de adoptieouders dachten dat ze wezen adopteerden.
|
De adoptieouders van mijn schoondochter wisten verdomd goed genoeg dat haar vader nog leefde, ze waren er bij toen zij daar werd weggehaald en zijn naam staat vermeld op de adoptiepapieren.
Citaat:
Jij kan je racistische prietpraat dus beter voor jezelf houden. De reden om die kinderen weg te halen was NIET om hen van de straat te halen en hen een betere toekomst te geven,maar omdat ze een blanke Belgische vader hadden.
Fraaie vader die de kosten voor de gevolgen van zijn seksuele uitspattingen met zwarte slavenvrouwen op onschuldige burgers afwentelt.
|
Ik ben geen racist, het is juist daardoor dat ik geen onderscdheid maak in herkomst van de kinderen die bij hun ouders werden weggenomen.
Zelfs vandaag handeld de jeugdrechtbank nog niet in het belang van het kind, maar in het belang van geld.