Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2021, 00:07   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Onderwerp:
Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

PRobleemstelling
Geef aan of je Pro of Anti bent als men de Vrijheid van Rassenhaat, discriminatie, uitsluiting op grond van RAS, geloof, handicap, seksuele geaardheid, psychische stoornissen, enz toch gewoon grondwettelijk toestaat, dus het 100 % legaliseert, al of niet op de democratische wijze. (vb Nazi Duitsland he werd keurig netjes, correct democratisch gekozen door de Bundesdag 1933, door Adolf Hitler in stemming gebracht en met een meerderheid aangenomen, zgn Neurenberger Statuut, met de stringente Rassenhygiene wetten, die toch biologisch noodzakelijk zijn denk ik, voor een efficienter verloop van de evolutie van de eigen soort. Magnificante prestatie was dit van wijlen Adolf Hitler, dit is tot op heden een wereldrecord voor de zuivere democratie, DEMOS= ijzeren, collectieve, HOGER Intelligente wil van het eigen superieure Herrenvolk hahha )

Maar ik heb hiervoor nu een leuke theoretische oplossing ontwikkeld na de legalisatie, omdat ik veel gediscrimineerd ben en ok nu begrijp ik waarom discriminatie NOODzakelijk is en nuttig in een biotoop van levende wezens, die zich willen voortplanten en die dus genoodzaakt zijn om te vechten voor het behoud van hun eigen soort, waarbij alleen de sterkste en potentste mannetjes de meerderheid van de drachtige wijfjes mogen bevruchten, zodat de soort sterk en gezond blijft met de beste overlevingskansen. Zo werkt Moeder Natuur en nu begrijp ik het beter dan 31 jaar geleden toen ik eenzaam opgesloten zat in een psychiatrische kliniek in Delft en feitelijk verplicht was om zelfmoord te plegen. Tot op heden neemt mijn Hindoe familie het mij kwalijk dat ik vroeger geen zelfmoord pleegde en 4 jaar geleden maakte een hindoe neef van mij het duidelijk aan mij om zelfmoord te plegen en ik ben officieel nu verstoten door mijn hele hindoestaanse familie en dood verklaard.

======= Belangrijke voetnoot:

Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van gevoelens, vrijheid van fantasieen, en absolute vrijheid van je politieke ideeen, al hoe gestoord, mits niet direct dodelijk voor derden, ja zo zie ik de vrije, ABSOLUUT superieure, LIbertarische, blank/ europees/ westerse beschaving.

ABSOLUTE VRIJHEID IS SUPERIEURITEIT en dus altijd anarchistisch. Eens of Oneens, reageer.

Hier in dit essay staat mijn hypothetische oplossing voor deze stellingname, ik moet doorwerken en het in boekvorm verder perfektioneren en officieel publiceren met isbn, of POD of via een uitgeverij.

Rassenhaat is natuurlijk ok, bijvoorbeeld: vorige week heeft de surineger organisatie Delft on the move, van de surineger directeur Brian van Leeuwen mij officieel verstoten en kontakt dus totaal verbroken, hoewel ik hun al 50 advies mails stuurde en al 12 maanden bedel om te mogen participeren, maar helaas ik ben een fucking Koelieman en hij maakte mij ook keihard al vaker duidelijk dat hun neger bestuur geen koelies wil erin en vooral geen viesbruine Indiase Hindoe apen. Puur rassendiscriminatie ok in deze zaak. Wat moet ik nu doen??? Kostte mij wel al 80 euro donatie geld, voor hun twee benefiet events dus zij misbruikten mijn eenzaamheid in feite en dat is pas gemeen en discriminerend. Ik kan er niets tegen doen.

Zwarte Racisme?? IS even erg als blanken die zwarten discrimineren, puur biologisch is het en natuurlijk, ja nu begrijp ik het beter.

--------------------------------- De ultieme hypothetische oplossing??
http://www.dewanand.com/discriminatie01.htm

WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43
Analyse legaliseren rassendiscriminatie
(met onderzoek etnische registratie)
Inhoudsopgave

Offeraar Dewanand
Offercode WART0270
Offerdatum 5 mei 2012

Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie

. Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.

De omvang van dit online Boek bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 102
Aantal woorden: 40.350
Aantal online Epages: 43

Inhoudsopgave

1. Colofon
2. Voorwoord
3. Korte inleiding
4. Algemene inleiding rassendiscriminatie

5. Citaat 1: Biekman: Nederland doet te weinig tegen racisme
6. Citaat 2: Enkele reacties uit tekst RNW uit citaat 1
7. Citaat 3: DE ZIN, ONZIN, EN WAANZIN VAN ETNOCENTRISME
8. Citaat 4: Op onderzoek naar rassendiscriminatie valt veel af te dingen uit Elsevier
9. Citaat 5: 'Rutte zette aan tot rassendiscriminatie' uit Trouw
10. Citaat 6: Discriminatie vaak niet gemeld, uit Anne Frank site
11. Citaat 7: Rassendiscriminatie groot onzichtbaar probleem
12. Citaat 8: Discriminatie uit Schoolbieb.nl
13. Citaat 9: School zonder racisme is ontstaan in Antwerpen in 1988
14. Citaat 10: Juwelier weigert toegang allochtonen
15. Citaat 11: Helft ouders wil geen allochtone schoonzoon
16. Citaat 12: Anders Breivik mailde met jonge blonde meisjes

17. Racisme is het eeuwige vuur van de rassen
18. Rassenstrijd en rassenhaat ontstaan door evolutie proces
19. Homogenisatie kan entropie van het collectief verlagen
20. Onderzoek legalisatie rassendiscriminatie

21. De discriminatie vergunning om legaal te mogen discrimineren
22. Voordelen legalisering rassendiscriminatie binnen een organisatie of bedrijf
23. Nadelen legalisering rassendiscriminatie binnen een organisatie of bedrijf
24. Differentieel etnisch vreemdelingenbeleid
25. Nazi kampen in zwart Afrika
26. Zwart racisme
27. De ongelijkheids paradox tussen artikel 1 en het kapitalisme
28. Adolf Hitler leeft nog
29. Mein Kampf van Adolf Hitler als heilig boek, raar maar waar?
30. Rassenhierarchie is natuurlijk

31. Noodzaak etnische registratie, Multicultureel laboratorium
32. Racisme is fout
33. Verklaring: Anders Behring Breivik mailde Dewanand in 2005
34. Kansen voor allochtonen en zwarten
35. De zalige seksuele rassenoorlog
36. Zuivere dewanistische visie op de toekomst van rassendiscriminatie

37. Samenvatting en conclusie
38. Epiloog
39. Kanttekening Joodse Holocaust Tweede Wereldoorlog
40. Over de auteur, korte biografie

41. Persbericht