Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
Ik wist niet dat product promoties zo'n impact konden hebben op de werkdruk.
|
OOoook jawel......wat je de dag voordien dan ziet aan de kassa,van die draken van vrouwmensen die dan "verontwaardigd" zijn dat de promotie pas vanaf morgenmiddag ingaat en dan maar een onnozel potje druiven(dat dan blijkbaar te duur is) achterlaten aan de kassa.....Of zo doordrammen dat de caissiere dan maar iemand van de winkelchefs erbij moeten roepen .En allemaal liefst als er een aanzienlijke rij klanten,waaronder Kelt, staat.....
Inderdaad.....als je als winkelbediende een paar zulke gevallen hebt is je dag wel om zeep....
En allemaal omdat de potjes druiven morgenmiddag 20 cent goedkoper gaan zijn....
En dan die "app"....hoeveel keer zie ik dan niet dat dat smartphone-ding pas na meerdere pogingen werkt......Ooit was Lidl bekend om zijn efficient werkende kassas...die tijd is nu wel voorbij,mede door die g*dverd*mde marketingmensen die eens zouden moeten meedraaien om te beseffen wat ze aanrichten....(en niet alleen in de Lidl heb ik al gemerkt)