Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2021, 05:50   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik heb vlakbij ook weet van 2 alleenstaande woningen die zo opgekocht zijn en waar apartementsblokjes zullen neergepoot worden volgend jaar.

Het past in de "woonverdichting" zoals waarvan sprake een paar jaar geleden in oa ons Vlaams Parlement en regering en waarbij nu de gemeentes meer bevoegdheden hebben dit toe te staan....

Het volgt ook op de steeds geringere beschikbaarheid van nieuwe kavels en de feitelijk reeds bestaande blokkering op "woonuitbreidngsgebieden"...

Het is wat het is maar inderdaad,het mensenfokbeleid,mensenimportbeleid,langfer leven van een vorige generatie en de nog steeds gaande stadsvlucht(speciaal het nu reeds enkele jaren durende gedoogbeleid tegen langdurig-,vermoedelijk permanent leegstaande handelspanden en kompleet overdreven,en puur speculatieve-, immo-prijzen zelfs in buurten die als "goor" kunnen omschreven worden)heeft gevolgen...

Ik kan niet voor- of tegen zijn,mensen moeten ergens wonen hé....
Ik had er onmiddellijk spijt van dat ik geen vijfde keuze 'ik weet het niet' of zoiets had aangemaakt want ik wist ook niet goed wat kiezen. Ik zie het liever niet gebeuren maar het kan gewoon niet anders. En dus draait het er vermoedelijk op uit dat het zal afhangen van de macht en invloed die de villabewoners kunnen aanwenden om het in hun wijk of straat te beletten.

Gaza 2025 = Berlijn 1945

Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk
Vlad is offline   Met citaat antwoorden