Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro
Waarschijnlijk ook een kwestie van productcodes die de ochtend zelf in allerijl vanbuiten moeten worden geleerd, winkelopstellingen die dagelijks moeten worden aangepast....
|
Dat "van buiten" leren is dankzij de scanners aan de kassa alweer een tijdje geleden hé....
Maar,en dit heeft niet alleen betrekking op Lidl,het lijkt wel of de marketingdivisie de workflow aan de kassas WIL saboteren met al hun onnozele zever,ja,werknemers,en zekere "kritsche reclamevolgende klandisie" (typisch vrouwen op leeftijd)worden er ongetwijfeld zo kregelig van dat ze domme dingen gaan doen tot irritatie van Kelt en de Bulgaren en verbijstering van "nieuwe Belgen" die uit regios' komen waar "onderhandelingen" op een MARKT gebeuren,er eerder vrolijk aan toegaan, en niet speciaal hinderend zijn voor het commercieel transactieproces....
Eigenlijk wordt NIEMAND gelukkig van "promoties"....
marketeers BUITEN,dat is zo "vorige eeuw"....!