Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2021, 14:15   #7
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Ik heb in anderhalf jaar nog nergens gelezen dat iemand anderen wil dwingen om zich niet te laten vaccineren.
("Ik wil anderen vaccinatie verbieden" is dus helemaal NIET van toepassing.)

Wel andersom, dwingen om zich wel te laten vaccineren, zelfs met goedkeuring van regelrechte nazi praktijken, ongevaccineerden verketteren, uitschelden voor antivaxxer en dan willen fanatieke gevaccineerden zelfs die nazi praktijken invoeren om ongevaccineerden te dwingen tot dezelfde keuze die zij wel mogen maken, zij willen ongevaccineerden het RECHT ontnemen om zelf en vrij te mogen kiezen, ze willen zelfs zieke mensen medische verzorging ontzeggen, mensen straffen en uitsluiten door de coronapas als ze niet gevaccineerd zijn en dan zouden het ongevaccineerden zijn die 'vaxxers' willen dwingen om zich niet te laten vaccineren???
Heb jij anderhalf jaar slecht gelezen of slecht begrepen?

Of vaccinatie over zichzelf of over anderen gaat is totaal irrelevant.

Mij kan het gene f*ck schelen wat iemand anders KIEST maar geen gevaccineerde zal mij mijn RECHT op vrije keuze om te kiezen en zelf te beslissen ontnemen omdat ik anders kies dan zij, datzelfde recht waar zij als gevaccineerde menen alleenrecht op te hebben en daar gaat het om!
Met gevaccineerden kun je geen zinnige dialoog aangaan want ze blijven telkens hangen in verwijten naar ongevaccineerden want ze hebben helemaal geen argumenten om een verdere discussie te kunnen aangaan.
Dat is pure onzin en telkens in hetzelfde, vicieuze cirkeltje blijven ronddraaien: haat spuwen naar wie anders durft te kiezen dan zijzelf als gevaccineerde.