Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2021, 10:10   #28
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dit is niet eens een groene maatregel. Het is een systeem om de circulaire economie rond te krijgen waarbij in dit geval de inzameling van cruciaal belang is. Zoiets moet je natuurlijk ook niet lokaal gaan invoeren, maar nationaal. Ik zie ook dat men in het proefproject hier blijkbaar gewerkt met vouchers?

3/4 Belgen is voorstander van het systeem, dus in een democratie is het dan de gewoonte dat men daar gevolg aan geeft. Tenzij u voorstander bent van een dictatuur?

https://www.hln.be/binnenland/drie-o...sjes~a6a5350b/
Ik ben daar helemaal niet tegen. Van mij mogen er nog veel meer geldverslindende nutteloze maatregelen ingevoerd worden als de meerderheid van de bevolking dat wenst. Ik mag echter wel zeggen dat het invoeren van geldverslindende nutteloze maatregelen achterlijk is. Ik ben eerder voorstander van het nuttig inzetten van publieke middelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden