Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2021, 04:30   #866
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
De Vlamingen zijn gewoon de kluts kwijt. Ze weten gewoon niet meer waar ze naartoe kunnen. Daarom doe ik de moeite niet meer om te reageren.
Ze mogen hunne mesthoop hebben. Een mening hebben en deze durven verkondigen doe je best niet meer in dit land .
Trouwens ik heb er niet de minste interesse nog voor.
Proberen onze politiekers te begrijpen en hun daden te begrijpen kan veroorzaken dat je op korte tijd zot wordt.
Ben ik nu te slim soms? Alleszins toch slim genoeg nog om te begrijpen dat mijn mening niet gevraagd wordt en nooit zal gevraagd worden.
Het eindpunt van de democratie!
Dat was nochtans een misverstand hoor. Ik stem geheel niet en sowieso nooit op babymoordenaars.

Maar inderdaad, ze mogen hun mesthoop hebben. De Vlaming is zichzelf niet verloren aan de islam of de Waal. Vlaming verloor zichzelf door de wereld gelijk te worden. Een Vlaming keert zelfs tegen een Vlaming als die nog maar aan diens erfgoed wilt vasthouden en belijdt dat het beter is dan dit gedrocht.
Ook onderwijs veranderde en ging van traditionele normen en waarden naar universele. Waartoe dit geleid heeft moet ik niemand zeggen die 10min tv per dag kijkt.