Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
On topic: frontnieuw is een wappie antivaxxwebsite.
Ik ben naar het originele artikel gaan kijken:
https://www.canceractive.com/article...vid%20vaccines
Daar lees ik.
Are the observations scientific evidence? No
En verder:
Dus die kanker zou in pakwek 2 weken tot plotse ontwikkeling gekomen zijn? Het is weer hetzelfde, er zijn miljoenen mensen met ‘genezen’ kanker gevaccineerd en als de ziekte terugkomt dan zal die ook bij gevaccineerden terugkomen.
|
NOOT:
de vraag is of dit nieuwe type RNA vaccin covid19 geen fatale mutaties zal voortbrengen, babies met vreemde mutaties kunnen nu geboren worden.
Lange termijn gevolgen totaal onbekend.
is dit nu een RESET, HOLOCAUST?
Aan de onderkant zijn er nu in Nederland echt miljoenen mensen bijgekomen, chronisch zieken gaan nu dus ECHT DOOD en men laat hen maar DOOD gaan. Sorry corona IC gaat voor, ipv meer IC capaciteit bij te bouwen, wat goedkoper is dan hele Lockdown economie.
In Nederland kon men allang 50.000 IC bedden bij gebouwd hebben met verpleegsters uit buitenland, India heeft miljoenen werkloze geschoolde verplegers.
al die honderden kantoren die leeg staan, kon men allang omgebouwd hebben tot IC lokaties en corona vrije operatie ruimten.
Vuile politiek, laat die onderkant maar DOOD gaan, puur nazistisch denk ik vaak. Wij hebben het nu over een soort organized HOLOCAUST on a Global Scale.