Los bericht bekijken
Oud 3 november 2021, 02:26   #162
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach ,de Croo moet op zijn tellen passen nietwaar ,deze hele heisa heeft hij enkel en alleen aan zichzelf te danken ....

En dan is er iemand die het lef heeft om daarover te berichten ,Verschelden dus...

Verschelden daarvoor afserveren is eerder een "shoot the messenger" reactie....

Hou het deksel op de ketel , en nagel diegene die het aankaart dan maar aan de schandpaal ....

Goed bezig mijn beste ,zijn de heren politici nog niet onaantastbaar genoeg dat u hun level wil verhogen tot een niveau waarop een Poetin momenteel staat ,totale onaantastbaarheid dus...
U hebt mij kennelijk niet goed begrepen/gelezen. Wouter Verschelden mag van mijn part premier worden. Echter, ik vind zijn huidige functie van Wetstraatjournalist praktisch gezien onhoudbaar... Hij moet politici interviewen enz... Van wie gaat hij denkt u nog een objectief antwoord krijgen als de geïnterviewde weet dat de interviewer in uw privéleven wilt graven en vervolgens ook niet schroomt om die zaken te openbaren... Laat eens raden...

En u suggereert "dat ik het deksel op de ketel wil houden" door de berichtgever "af te serveren"... Ook daar kon u blijkbaar niet goed lezen: Ik pleit er integendeel voor om een onderzoekscommissie samen te stellen om na te gaan in hoeverre De Croo inderdaad eventueel het slachtoffer was/is van een honey trap operatie door buitenlandse geheime diensten die hem (en bij uitbreiding ons land, ons volk) schade willen berokkenen...

Door onze politici eventueel onder druk te zetten om een grote overheidsorder toe te wijzen aan een buitenlandse producent in plaats van aan een binnenlandse producent (ik noem maar één van de vele mogelijkheden van chantage). Misschien is zoiets wel gebeurd bij het afspringen van de miljardendeal voor de productie van Australische duikboten door Frankrijk, die de order tegen alle verwachtingen in op het laatste nippertje aan haar neus zag voorbijgaan in het voordeel van de Amerikanen?

Dus u blijft er bij dat mijn openingspost een oproep is tot een "doofpotoperatie"? Dan bent u niet goed bij uw hoofd dunkt me!
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 3 november 2021 om 02:40.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden