Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
Ik ben daar nog niet van overtuigd, de maatregelen hebben echt wel voor een pak doden gezorgd. Als je kijkt naar de sterftecijfers zie je bijna ongewijzigde sterfteaantallen van andere aandoeningen zoals hartfalen en dementie. Niettegenstaande een pak daarvan ook in de Covid cijfers zouden moeten zitten.
Dus ofwel zijn alle Covid doden effectief gestorven aan Covid, ofwel zijn er een pak extra doden door de maatregelen.
Duidelijke cijfers die deze vergelijking maken heb ik echter nog niet gevonden, de set met aandoeningen verschilt telkens teveel. Ik kan mijn stelling dus nog niet aantonen.
https://www.statista.com/statistics/...aths-in-italy/
|
Ik heb vorig jaar al aangetoond dat 120.000 een perfect normaal sterfgetal zou zijn, rekeninghoudend met vergrijzing en babybooms na de wereldoorlogen. Niet alleen de babybooms maar ook de minder geboortes tijdens de oorlog zorgen dat je nu plots met een groot verschil zit.
Daar komt dan eigenlijk nog een extra zacht 2019 voor wat de hoop nog wat groter maakte.
En een feit is dat deze stokoude mensen dan opeens bij het eerste koudje of viruSje gelijktijdig sterven want bij zachte temperaturen werken hun levensverlengende medicatie nog redelijk goed.
Dus de grootste hoop waren gewoon mensen die dat jaar sowieso zouden sterven en was het niet Corona dan had griep hun wel geveld.