Los bericht bekijken
Oud 6 november 2021, 21:58   #689
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zelfs niet. Ik denk dat men, van een aanvankelijk paniekerig na-apen en groepthink (we mogen niet vergeten dat we allemaal vijanden moesten zijn van Big Evil Trump he) in de rats zat, en dat men telkens inderdaad trukken van de foor uithaalde, met de hoop op een soort van goe poeier victorie.
Wat die mensen vergeten zijn, is dat kwakzalverij kwakzalverij heet, omdat ze NIET werkt.
Ik denk dat zij echt hoopten op het grote Vaccinale Mirakel. Ik denk dat zij hun eigen fratsen geloofden (en ergens misschien een vaag vermoeden hadden dat ze een BEETJE overdreven, voor het goede doel, om zo wat harder te gaan dan echt nodig was, kwestie van "echt zeker" te zijn van het eindresultaat).

Ik denk dat ze in denial zijn sinds het in Israel scheef liep, en dat het nu een nieuwe vlaag paniek is, maar dan wel een die deze keer rekening houdt met mogelijke lantaarnpalen, en als dusdanig deze keer misschien wel pro-actief zullen inhakken op alles wat richting lantaarnpaal suggestie gaat.
Enfin, ik laat de discussie over planning even, want ik dacht dat je het had over de geleidelijke invoering van een controlemaatschappij.

Wat ik aangaande die virologen wel 'straf' vond, is dat men in de zomer zo lang gewacht heeft, op den duur louter met als excuus dat men nog wat vreemdelingen ("moeilijk bereikbare groepen") moest vaccineren. Was dat zuivere hoogmoed en overbezorgdheid in het licht van 'de verlossing'? Nochtans denk ik dat Vlieghe al eerder dacht dat het enkele jaren zou duren (binnen hun manier van doen), maar 'minder erg.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 november 2021 om 21:59.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden