Los bericht bekijken
Oud 8 november 2021, 00:43   #11
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Zijn er wel serieuze boeken die iets anders beweren? Zoals jij het navertelt, heb ik de indruk dat dat boek een open deur intrapt.
U hebt precies de inhoudstabel nog niet doorgenomen?

Zie post nr 6 van forumlind Onzijdig hierboven in deze draad (dank voor de link!)

Dit boek lijkt mij revolutionair te zijn, in de zin dat (volgens de auteur) jodendom en nazisme veel raakvlakken hadden en de laatstgenoemde zelfs ideeën stal van het judaïsme...

Joodse denkers die Hitlers denken beïnvloedden, nee: dat is een unieke stelling die ik tot dusver nergens anders aantrof in welk boek dan ook...

Maar misschien heb jij een uitgebreider bibliotheek met titels die je voor ons verborgen houdt...?
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 8 november 2021 om 00:46.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden