Los bericht bekijken
Oud 9 november 2021, 11:04   #596
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat als wij echt met een andere slechte geest te maken hebben die altijd opnieuw een massa genocide veroorzaken om daarna met een heel nieuw genotype mens verder te gaan.
Bedenk dat de duivel door God is geschapen en het kwade ook een functie heeft.
Citaat:
Nu spreken ze van de evolutie van de mens, maar zie hoe ze dat nu zelf in de hand nemen om de homo sapiens te updaten naar een nieuwe soort.
Alsof wijzelf dat doen?
Wij doen het met de microgoden samen.
Citaat:
Alsof er keuze in het aanbod is? Alsof wij veel macht hebben over de brainwashing uit alle kanalen die ons tot dit punt conditioneerde?
De sterkste "brainwashing" (de Geest te klaren) komt van God, dus nu van mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel.
Citaat:

De evolutie van het menselijke brein is niet te verklaren door die met dieren te vergelijken die we wél kunnen opvolgen. De mens heeft eerder een versnelde onverklaarbare update gekregen.
De evolutie komt van de microgoden.
Citaat:
Wat als onze beleidmakers een narratief krijgen, die opvolgen maar die narratief het antichrist/dajjal systeem is?
Dat is de mensen hun eigen schuld mijn nieuwe Bijbel niet te willen lezen.
Citaat:
Wat als ze echt de mens genetisch gaan synchroniseren met draadloos programmeerbare hardware?
Als dat zo zal zijn zal er ook weer een opstand tegen komen om dat probleem te verhelpen.
Het is de eindeloze strijd tussen goed en kwaad tot ontwikkeling van het goede.
Citaat:
Zo ver ik kan kijken, me toegewijd heb en stenen omdraaide; is dit de huidige situatie.

REPENT
Met stenen om draaien schiet je niks op.
Nog steeds heb je mijn nieuwe Bijbel niet gelezen.
REPENT