Helaas voor de "politiekers" is de huidige Minister iemand die reeds van jongsaf heeft mogen bestuderen hoe politici jaren later nog "aangevallen" kunnen worden op "procedurefoten"...Ze BESEFT wat de gevolgen,ook voor de belastingsbetaler.Ik heb inderdaad niet meer de indruk dat voorgaande bezetters van haar stoel dat wel beseften ,of daar gewoon wat te gemakkelijk overheen gingen.(in casu de feitelijk onvoorstelbare 3M-kwestie)
Kijk....
Ofwel is iets volgens de regels (mede opgesteld door haar dierbare collega-Ministers) of wel verandert men dan maar de regels,met opgestoken middenvinger richting Europa (mij niet gelaten overigens!)....
Zo kan er inderdaad nog iets mogelijk zijn in Vlaanderen.....
Dan kan,ik zeg maar iets,die gascentrale in Vilvoorde tegen eergisteren uiterlijk goedgekeurd worden...Stikstofuitstoot,ook in ammoniakvorm dus,moet daar in komen en gewikt en gewogen.....punt
Dan mogen die anderen "collegiaal" ook mee de onvermijdelijk komende kritiek opeten dat Vlaanderen MEER CO2 zal gaan uitstoten terwijl in Glasgow MINDER beloofd zal worden.Dat ze dat dan maar weer "wegsmokkelen" ergens in een andere CO2 rekening dan?
Dan mogen de anderen "collegiaal" mee in de oven als binnen niet al te lange tijd de EUROPESE stikstof-uitstootnormen in volle hardheid op wat rest van onze boerenstand zal van toepassing zijn.....ze zal ALLEEN staan kan ik nu al zeggen.Geen CD&V-er in beeld zal er zijn.Ik verwijs naar wat er in Nederland aan het gebeuren is.
Laatst gewijzigd door kelt : 13 november 2021 om 07:52.
|