Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Onaanvaardbaar.
|
Gisteren naar mijn locale Spar geweest.
Ik was de enige zonder masker OP de parking.
Is maar een indruk, maar ik dacht dat vroeger minder mensen ' niet reeds ' hun masker opzetten op de parking.
Citaat:
De bevolking heeft (behalve de restfractie van disfunctionele anti-vaxxers) haar plicht gedaan door zich te laten vaccineren.
Nu terug naar lockdown toestanden gaan is de deur openzetten voor protest en breed gedragen 'je m'en foutisme'.
|
Ben jij wereldvreemd, zeg.
Citaat:
De dictatuur van de 'besmettingen' moet stoppen. Molenberghs is aan het doordraaien. Waar het om gaat is dat er geen grote getallen van echt ernstige zieken en stervenden meer zijn. Zelfs sommige TV-virologen wijzen daarop. De vaccinatie heeft zijn werk gedaan, wij hebben onze plicht gedaan ( alé, 90% dan toch...)
|
De dictatuur vd besmettingen vormt de basis voor de huidige onnatuurlijk toegenomen macht vd politieke, mediatieke en medische 'klassen'.
Gij zoekt naar fascisten? Doe uw ogen open, ze komen elke dag op TV.
Citaat:
Triage in de klinieken of de binnenkomende patiënt wel degelijk zijn vaccin kreeg, of ==> de parking. Dan is er direct voldoende capaciteit.
|
Dat mag van mij, zulle. Alhoewel de niet gevaccineerden niet een significant verschil zullen maken.
Maar ik veronderstel dat gij er nog steeds van uit gaat dat zij de drijvende kracht zijn van deze golf ofwel ...
hebt gij zondebokken nodig.