Los bericht bekijken
Oud 14 november 2021, 00:02   #67
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dat zou ik toch ietwat nuanceren.
Ik begrijp dat wie naar IC verkast en besmet is, op de covid afdeling belandt, ook al is covid niet de oorzaak van de opname.
Niet iedere besmette op IC ligt aan de beademing. Denk ik toch.
Dus zou ik graag eens willen weten hoeveel van de besmette IC patiënten aan de beademing liggen, en hoeveel daarvan gevaccineerd zijn en wie niet.
Jij bent blijkbaar beter geplaatst dan ik om dit te weten. En je suggereert dat er bedden worden vrijgehouden voor niet gevaccineerden.
Uit de cijfers die ons worden voorgeschoteld leiden we uiteindelijk af dat de gevaccineerden de meerderheid vormen als het om opnames gaat.

...voor covid patiënten, zonder triage...

Sorry als ik in mijn eerder bericht onduidelijk was, hetgeen het geval was.
Doordat er nog altijd géén triage is bij opname in klinieken tussen :
-gevaccineerden : komt U maar binnen
-niet-gevaccineerden : daar is de parking, ga daar maar liggen stikken, we hebben ernstiger prioriteiten dan onze tijd verspillen aan anti-vaxxers & nietsnutten

MOEST men deze triage wel doen, zou er een pak extra capaciteit vrijkomen. En de anti-vaxxers hebben geen reden tot klagen, want het virus is toch maar een hoax en de wetenschap weet niet waarover ze het hebben. Die zullen wel wat vitamine D, zink, en een Ivermectine pil voor paarden te ontwormen slikken.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 november 2021 om 00:04.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden