Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
...voor covid patiënten, zonder triage...
Sorry als ik in mijn eerder bericht onduidelijk was, hetgeen het geval was. 
Doordat er nog altijd géén triage is bij opname in klinieken tussen :
-gevaccineerden : komt U maar binnen
-niet-gevaccineerden : daar is de parking, ga daar maar liggen stikken, we hebben ernstiger prioriteiten dan onze tijd verspillen aan anti-vaxxers & nietsnutten
MOEST men deze triage wel doen, zou er een pak extra capaciteit vrijkomen. En de anti-vaxxers hebben geen reden tot klagen, want het virus is toch maar een hoax en de wetenschap weet niet waarover ze het hebben. Die zullen wel wat vitamine D, zink, en een Ivermectine pil voor paarden te ontwormen slikken.
|
Alsof de enige reden waarom mensen naar een ziekenhuis moeten, covid als oorzaak heeft.
Bovendien is in deze context 'anti-vaxxer' zo een beetje vergelijkbaar met iemand 'klimaatontkenner' noemen, wanneer deze met argumenten pro kernenergie naar het debat komt.
Iemand kan perfect pro vaccinatie op zich zijn; doch kritisch staan ten aanzien van een beleid die vaccinatie wil verplichten. Ikzelf bijvoorbeeld. Ik ben dan wel gevaccineerd, maar verzet me tegen het verplichtende karakter.
Ik verzet me tegen de mentaliteit, dat mensen die niet wensen geprikt te worden, de toegang tot zorg zou moeten worden geweigerd. Mensen, die ondanks niet gevaccineerd te zijn, wel nog steeds belastingen betalen ...