Los bericht bekijken
Oud 18 november 2021, 06:46   #6
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarom is verplichte vaccinatie crimineel ? Vaccinatie wordt zo dikwijls verplicht. Op zeer jonge leeftijd maar bvb ook om op reis een land binnen te mogen. Het is ondertussen toch wel duidelijk dat de vaccinaties veilig zijn. Ik ken al gevaccineerden die ondertussen bevallen zijn. Ze hebben geen misvormde kinderen geworpen zoals indertijd met ik weet niet meer hoe de supplementen heten die ze zwangere vrouwen gaven.Waarom 95% van de bevolking straffen voor de koppigheid van 5%. Langs de andere kant. Ik geloof ook niet dat een vaccinatiegraad van 100% veel verschil zal uitmaken. De beste actie die men kan ondernemen is de inactie: laat je niet testen!
Er is geen enkel vaccin verplicht die maar enkele maanden werkzaam is, we zitten ook nog steeds in experimentele fase want er is teveel wat ze nog niet weten.

Bij de griepprik weten ze nog maar onlangs dat jaarlijkse herhaling de vaccins nutteloos maakt, ik zie hetzelfde gebeuren bij de Covid boosters maar dat is afwachten. Er zijn gewoon nog veel teveel onzekerheden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden