Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2005, 21:16   #61
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
je kan ook een heel jaar door zagen en klagen, om de zoveel maanden op het VB stemmen en dan verder klagen dat er niets gebeurt.
Als ik de bovenstaande berichten bekijk ben jij aan't klagen, niet ik ...
Jij stemt daarentegen op een partij die al jaren in de regering zit. Het is u dat niet mag klagen vanwege uw stem op de partij die nu de zaken beslist. Bij mij is het dus meer gerechtvaardigd dat ik klaag. Wat niet wegneemt dat jij niet zou mogen protesteren natuurlijk.
Ik zie nog altijd niet in waarom een oploop iet szou veranderen...

Citaat:
maar ja kan dus ook actief proberen het verschil te maken. je moet de organisaties achter de jongerenmars maar eens bekijken. ze strijden dagelijks om de opgesomde punten te verbeteren. http://www.jongerenmars.be/jmars/cat...&categorie=347
Dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Ik doe mijn deel bij mijn jeugdvereniging wara ik heel wat tijd in steek.

Citaat:
door massaal op straat te komen geef je een signaal aan de overheid. dagelijks werken ze aan standpunten, waar de regering dan hopelijk gevolg aan zal geven. door met heel wat mensen te betogen toon je aan dat er ook heel wat mensen achter die standpunten staan. bovendien springt op deze manier de media er op, waardoor er extra druk op de politiek wordt gezet.
Dat zou kunnen als je nog enig vertrouwen zou hebben in de moeglijkheden van een regering. Van het moment dat er een moeilijke zaak moet worden aangepakt stevenen we af op een regeringscrisis. Ik probeer dus het verschil te maken in het stemhokje..
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden