Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko
Ik hoef je toch niet in je slipje te zetten. Dat heb je zelf al gedaan, tenminste als je het gevolgd hebt merk je wel vaneigens dat ik je sterreporter voor was. Had je het dan niet over strontargumenten?Maakt dat van mij jouw sterreporter? Lezen is dus blijkbaar ook al een probleem. Wat is er trouwens nieuw in je bijdrage? Hebben ze beslist dat de centrales langer openblijven? Je doet nog erger of je iets te vieren hebt? Je sterreporter vindt het blijkbaar ook niet de moeite om over te schrijven. Wat ik weer constateer is dat je het artikel uit je favoriete gazet duidelijk niet gelezen hebt.
|
Ik wacht op de citaten waarmee JIJ mijn sterreporter VOOR was.
Ik hef intussen het glas op het feit dat er wel al jaaaaren geluld wordt dat de BELGISCHE kerncentrales moeten sluiten, maar dat daar tot gisteravond géén beslissing over werd genomen.
Goed nieuws, er resten De Croo en co nog drie dagen voor kerstmis om een beslissing te nemen. De de
interkabinettenwerkgroepen zullen zich moeten haasten....
Citaat:
De topministers zien elkaar later deze week terug over het energiedossier, maar de discussie verhuist eerst naar de interkabinettenwerkgroepen. Die moeten vanaf morgenvroeg een aantal technische en juridische kwesties uitklaren, aldus een bron, ‘om structureel verder te bewegen in de richting van een beslissing’. De bevoorrading verzekeren en de prijs onder controle houden blijven daarbij ‘de enige doelstellingen’.
|
https://www.standaard.be/cnt/dmf20211221_92134462
Ik onthoud: de ENIGE doelstellingen zijn de bevoorrading en de prijs....