Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2005, 20:53   #148
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Zwarte Karper:

Ideologieën bestrijd je inderdaad liefst met overreding
, en als u de islam op die wijze wilt bestrijden, ga vooral uw gang. Ik verdedig mischien wel hun mensenrechten maar niet hun overtuiging.
Maar uitwijzing omwille van geloof is een stap te ver. Dat heeft geen plaats in een seculiere democratie.

En racisme lijkt inderdaad incorrrect maar in de praktijk zie ik dat het merendeel van het huidige anti-islamitisme neerkomt op een opportunistische verwoording van het racistisch credo.

Wreker:

Bij de islam lijkt bestrijden via overreding meer op een zelfmoordpoging. We moeten de islam aanpakken zoals we destijds afgerekend hebben met de fasco's van het nazisme en het communisme. Met het grof geschut er tegen aan of ze anders allemaal achter een ijzeren gordijn steken en uithongeren tot ze uit zichzelf bijdraaien.

Hou nu toch eens op met dat gezeik over de Joden. Ik had het over het nazisme en het communisme. Het een werd met bruut geweld vernietigd, het ander door het te isoleren.

De islam trachten te bestrijden met overreding gaat gewoon niet. De voorbije 40 jaar hebben de multiculi's bewezen dat hun theorietje van inpassing in onze samenleving niet opgaat. In de praktijk komt de multikul er op neer dat de moslims in de hoofdstad van Europa nu al voor meer dan de helft van alle geboorten zorgen.

De islam is bezig met een vijandige overname van de Europese aandelen. En dat kan enkel tegen gegaan worden met paardemiddelen, niet met zachte heelmeesters. Die laatste daar hebben we de laatste 40 jaar al meer dan genoeg van gehad.
Ik vind dat jouw teksten veel overeenkosmten vertonen, met de uitgesproken mening van de nazi's in duitsland die ook de steun van de bevolking kregen.
Waarom mag ik het niet vergelijken?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden