Los bericht bekijken
Oud 25 december 2021, 09:36   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik geef de betreffende politie-korpschef 100% gelijk.

Het ene ordekorps moet niet altijd en overal invallen voor de problemen in het andere ordekorps....

Het zijn de problemen in het" andere ordekorps",die niet van gisteren zijn,die eens mogen opgelost worden.

Ik suggereer het wereldwijze interweb,speciaal YouTube,eens te consulteren en de methode in bijvoorbeeld Oekrainse en Russische gevangenissen waar men met vrij minimale aantallen middelen en cipiers maximale resultaten(het beveiligen van ons,de maatschappij) bereikt met criminelen van een kaliber die onze "zware jongens" zou doen blozen....Dat lijkt me nog steeds doenbaar bij ons......(advokaten en vakbonden uit beeld verwijderen,die hebben bewezen NIKS bij te dragen ,integendeel!)

Het is ook rechtvaardig,want het geeft al die gedetineerden die mindere daden gedaan hebben betere omstandigheden en zelfs een KANS er beter uit te komen.....

En gevangenen zijn tijdelijk "eigendom" van Justitie en Binnenlandse Zaken,en ze mogen dat daar geweten hebben!Maar nog eens,het is voor vele gevangenen mogelijk zelfs BETER zo!
Want gevangenispersoneel mag dan misschien wel onder "Binnenlandse Zaken" vallen maar het is eigenlijk een strak paramilitair korps.Er zijn REDENEN daartoe.....alhier vergeten.
En nu,ondanks VEEL meer middelen en mensen per gevangene dan in eerdervernoemde naties zitten we alhier in de shit en,erger nog,mag een meerderheid van de gevangenen daar ook voor gaan betalen....

Onnodig af te komen met "voorbeelden" van gevangenissen op andere continenten...laat ons eens kijken naar strakkere "europese" organisaties...

Dan moeten de flikken,niet om de haverklap andermans beroep te gaan doen...Dat doen ze in Rusland en Oekraine ook niet.De gevangenissen regelen daar hun eigen zaakjes met hun eigen gabbers...

Laatst gewijzigd door kelt : 25 december 2021 om 09:42.
kelt is offline   Met citaat antwoorden